reklama

Jedno šťastné manželstvo

Spoločným životom s mojim manželom som sa dopracovala do štádia, ktoré pracovne nazývam „už ma ništ nenasere". Po včerajšom neúspešnom pokuse o darovanie krvi som sa drahého cestou domov v aute snažila rozptýliť veselými otázkami typu: „Drahý, keby si vyhral strašne veľa peňazí, čo by si s nimi robil?" Po prekonaní znechuteného výrazu sa drahý zmohol na protiotázku: „Koľko je to veľa?" „Hmmmmh, 250 miliónov eur," vyblafnem. „Eeee, to je málo," odpovie drahý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Drahý nestačil ani auto zaparkovať a ja sa už zvŕtam v kuchyni, kde vyprážam rezne. V utorok poobede, vážení! Rýchlo prelejem ryžu, od kredencu hádžem tanier na stôl. Drahý usadá k stolu. „Ryžu k rezňom?," prekvapene zvolá. Zvieram utierku v rukách a cez zaťaté zuby sa spýtam: "Chcel si radšej zemiakovú kašu?" „Ale kde, vieš, že zemiaky neznášam." Tak teda pečivo?", silím sa do úsmevu. „Nie." Ókey. „Dáš si kompót?", naďalej znásilňujem situáciu.

„Ee," odpovedá drahý.

„Uhorky kyslé?"

„A máme?"

„Máme."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Tu v kuchyni? Kedy si bola v pivnici zobrať?"

„Keď som v sobotu robila chlebíčky. Mala som si prísť vypísať žiadanku na vstup do pivnice?"

Reakcia žiadna. Ja pokračujem: „Nie počkaj, zemiakový šalát keď som robila. Na chlebíčky som nedávala uhorky."

„Všimol som si."

„Čo?"

„Že neboli uhorky na chlebíčkoch."

„Boli v šaláte."

„Ale nie na chlebíčkoch."

„Chceš tie uhorky k tomu rezňu?"

„Tak daj."

„Drahý, vieš koľkí chlapi na Slovensku majú rezeň v utorok poobede?"

„Drahá, vieš koľkí chlapi na Slovensku k nemu musia jest ryžu v utorok poobede?"

PS. Rezne sťahujem z utorňajšieho menu. Najbližšie dva týždne podávam zemiaky na 100 spôsobov.

Kristína Šimonová

Kristína Šimonová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bola som dlho preč, ale už som späť. Zoznam autorových rubrík:  Červená knižnicaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu