reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Šimonová

Kristína Šimonová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bola som dlho preč, ale už som späť. Zoznam autorových rubrík:  Červená knižnicaSúkromnéNezaradené

reklama

Červená knižnica

Jedno šťastné manželstvo

Kristína Šimonová

Jedno šťastné manželstvo

Spoločným životom s mojim manželom som sa dopracovala do štádia, ktoré pracovne nazývam „už ma ništ nenasere". Po včerajšom neúspešnom pokuse o darovanie krvi som sa drahého cestou domov v aute snažila rozptýliť veselými otázkami typu: „Drahý, keby si vyhral strašne veľa peňazí, čo by si s nimi robil?" Po prekonaní znechuteného výrazu sa drahý zmohol na protiotázku: „Koľko je to veľa?" „Hmmmmh, 250 miliónov eur," vyblafnem. „Eeee, to je málo," odpovie drahý.

  • 2. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 040x
  • 15
Ad Zlaté pravidlo alebo v Británii je všeličo inak

Kristína Šimonová

Ad Zlaté pravidlo alebo v Británii je všeličo inak

V záchvatoch bezmocnosti z biedneho a stresujúceho života na Slovensku som prosievala môjho boyfrienda, aby ma zobral na ďaleký ostrov. Predstava, ako sa v Evinom a Adamovom rúchu naháňame na pláži v Polynézii ma vytŕhala z mizérie. Ten sadista ma zobral do Veľkej Británie. Čuš žena, chcela si ostrov! Neplánujem rozpisovať sa o živote v Británii, o rozdieloch a podobnostiach v porovnaní so Slovenskom, či inými (ne)civilizovanými krajinami. Túto neľahkú úlohu poctivo a pravdivo plnia blogeri ako pavol krajňák, silvia knowles, miriam novanská, či mnohí ďalší.  Avšak nedávny blog od Anči Jamerson mi vzhľadom na moju čerstvú skúsenosť nedá nereagovať.

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 764x
  • 5
Príbehy lásky alebo Jim Jarmusch trochu inak

Kristína Šimonová

Príbehy lásky alebo Jim Jarmusch trochu inak

Príbehy lásky sú zvláštna záležitosť. Osobitá kategória. Rozprávame si ich pri posedení na káve, na zásnubnej oslave svojim príbehom zabávame celú rodinu, na stretávke po 5-tich rokoch chceme vedieť, ako sa skončil príbeh lásky našich spolužiakov a pri zapíjaní bolesti sa pointu príbehu snažíme nájsť na dne pohára.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 038x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu