reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Šimonová

Kristína Šimonová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bola som dlho preč, ale už som späť. Zoznam autorových rubrík:  Červená knižnicaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pocit prázdnoty, dovolenka na Slovensku a exkluzívne zážitky

Kristína Šimonová

Pocit prázdnoty, dovolenka na Slovensku a exkluzívne zážitky

Sedím v kníhkupectve na káve, John Mayer spieva Something´s missing a mňa opäť raz zaplaví nepríjemný pocit, ktorý poznajú len ľudia žijúci mimo svojej vlasti. Pálčivý pocit prázdnoty, keď mi v jednom momente zachýba všetko z krajiny, kde som sa narodila, vyrastala a dospela. Pocit zväčša sprevádzaný strachom, že životom v zahraničí prichádzam o niečo, čo mi nenahradia ani zarobené peniaze, nové priateľstvá, či exkluzívne zážitky.

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu